قیمت گوشی جدید امروز + دانلود لیست خرید سامسونگ- آیفون- شیائومی (۱۲ تیر) و مشخصات Iphone14

بهترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون برای یافتن ارزان‌ترین و جدیدترین مدل مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خرید تلفن همراه یکی از مهم‌ترین و دشوارترین فعالیت‌ها است که در این مسیر، دانستن قیمت انواع گوشی بسیار کمک می‌کند. امروزه بازار تلفن همراه بسیار گسترده شده و برندهای گوناگونی همچون اپل، شیائومی و سامسونگ مدل‌های بسیاری را عرضه کرده‌اند. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید، درباره گزینه مورد نظر خود تحقیق کنیم.

مشخصات گوشی Iphone 14 pro Max

شرکت اپل شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱ در مراسم موسوم به Far Out از آیفون‌های سری ۱۴ رونمایی کرد، این در حالی است که آیفون‌های جدید اپل با چند تغییر مهم نسبت به قبل روبه‌رو بودند که از آن جمله باید به حذف سری مینی، طراحی و مشخصات متفاوت سری Pro و ارتباطات ماهواره‌ای اشاره کرد.

دو آیفون رده پایین‌تر اپل در این نوبت، iPhone 14 و iPhone 14Plus نام گرفته‌اند که این دومی را باید جایگزین عظیم‌الجثه iPhone 13 mini قلمداد کرد، iPhone 14 Pro و Pro Max بالاخره ناچ بالای صفحه را با حفره‌های کوچک‌تری جایگزین کرده‌اند و پردازنده و دوربین‌های متفاوتی نیز نسبت به مدل‌های غیر پرو دارند.

iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max نه تنها برای اولین بار از زمان معرفی iPhone X تا به امروز طرح جدیدی را در این کلاس به نمایش گذاشته‌اند بلکه امکانات متعددی نیز در قسمت‌های مختلف آن‌ها به‌چشم می‌خورد؛ کوچک‌تر شدن ۳۰ درصدی مجموعه دوربین و انتقال سنسور تقارب (proximity sensor) به درون صفحه‌نمایش از جمله راه‌کارهایی‌ست که اپل برای حذف ناچ و تقلیل آن به این حفره قرصی‌شکل به‌کار گرفته است.

قیمت گوشی جدید امروز + دانلود لیست خرید سامسونگ- آیفون- شیائومی (۱۲ تیر) و مشخصات Iphone14

دانلود جدول قیمت گوشی

کد خبر 670896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.