کاهش قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت دلار امروز ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شد، همچنین طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۱ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۳۵۳ هزار تومان رسید.سکه طرح جدید ۵۷۹ هزار تومان افت کرد و به ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم با کاهش ۴۶۳ هزار تومانی به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شد و نرخ دلار حواله قیمت ۳۷ هزار ۵۱۱ تومان را به خود دید. یورو با قیمت ۴۵ هزار و ۲۲۶ تومان و یورو حواله با قیمت ۴۱ هزار و ۱۱۵ تومان خرید و فروش شد. درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان بود و نرخ حواله آن ۱۰ هزار و ۲۱۴ تومان اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی بازار طلا و قیمت‌های اعلام شده اتحادیه طلا و جواهرات، طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۱ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، در حالی که طلای ۲۴ عیار کاهشی معادل ۴۱ هزار تومان را تجربه کرد و با قیمت سه میلیون و ۱۳۷ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح جدید با کاهش ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ تومانی به ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم با کاهش ۴۶۳ هزار و ۸۳۸ تومانی به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

نیم سکه ۱۸۱ هزار و ۵۷۱ تومان کاهش داشت و با ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه ۱۶۸ هزار و ۶۳۷ تومان کاهش را تجربه کرد و با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه یک گرمی نیز شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

مظنه بازار تهران با کاهش ۱۳۵ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان تعیین شد و انس طلا در بازار جهانی امروز با افزایش ۴ دلاری همراه بوده و هزار و ۹۲۵ دلار نرخ‌گذاری شد.

کد خبر 670294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.