شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۶ تیرماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (سه‌شنبه) در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۳ و قائم با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۱۷، پارک رازی با شاخص ۱۰۶، پردیس با شاخص ۱۴۵، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۴۵، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۸، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۱، چشمه با شاخص ۱۴۰، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۹، دماوند با شاخص ۱۱۷، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۹، سلامت با شاخص ۱۲۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۰، شریف منطقه دو با شاخص ۱۳۹ و شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۲۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۲۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۱، علم و صنعت با شاخص ۱۱۸، قرچک با شاخص ۱۴۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۶، ملارد با شاخص ۱۱۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۲ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۷۹، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۸، اسلام‌شهر با شاخص ۹۰، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۸۵، پاکدشت با شاخص ۸۷، پونک با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۷۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۰، قدس با شاخص ۷۹، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۷ و ورامین با شاخص ۶۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 669776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.