ریزش قیمت خودرو در بازار /  کاهش ۱۰ میلیونی دناپلاس تیپ ۲

با توجه به افزایش قیمت کارخانه انواع خودرو و همچنین کاهش قیمت در بازار آزاد و با توجه به اینکه تقاضا برای خودرو کاهش یافته و عرضه افزایش یافته است، احتمال کاهش قیمت‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد نوسانات حاکم بر بازار ارز منجر به این افزایش قیمت در بازار خودرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ابتدای هفته گذشته روند نزولی در بازار خودرو تقریباً متوقف شده و قیمت انواع خودرو با شیب ملایم به سابق بازگشت. در هفته گذشته افزایش قیمت سه تا چهار درصدی بین انواع خودرو قابل مشاهده بود و حتی برخی از خودروها نیز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکردند.

با توجه به افزایش قیمت کارخانه انواع خودرو و همچنین کاهش قیمت در بازار آزاد و با توجه به اینکه تقاضا برای خودرو کاهش یافته و عرضه افزایش یافته است، انتظار کاهش قیمت‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد نوسانات حاکم بر بازار ارز منجر به این افزایش قیمت در بازار خودرو شده است.

در بین خودروهای پرفروش گروه ایران خودرو، سورن پلاس تیپ سه با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۵۹۸ میلیون تومان رسیده و دنا پلاس تیپ یک نیز ۶۷۰ میلیون تومان به فروش رفته که حاکی از کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت این خودرو پرطرفدار است.

پژو پارس امروز با قیمت ۵۲۵ میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان کاهش یافته و پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز به ۵۱۵ میلیون تومان رسیده است.

رانا پلاس پانوراما امروز ۵۶۵ میلیون تومان به فروش رفته و نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. همچنین قیمت هایما اس ۷ پلاس سفارشی، ۱۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان معامله شده است که نسبت به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان کارخانه این خودرو فاصله چندانی ندارد.

در بین خودروهای پرفروش گروه سایپا نیز کوییک ۳۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و قیمت ساینا اس به ۳۵۹ میلیون تومان رسیده است. شاهین نیز ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

کد خبر 669664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.