شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (دوشنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه پاکدشت با شاخص ۲۳۳ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پردیس با شاخص ۱۵۷، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۹، چشمه با شاخص ۱۵۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۰۸، امام خمینی با شاخص ۱۴۲، باقرشهر با شاخص ۱۱۰، پاسداران با شاخص ۱۳۱، پیشوا با شاخص ۱۰۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۳۶، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۸، رباط‌کریم با شاخص ۱۲۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۲۵، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۸، شریف منطقه دو با شاخص ۱۴۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۰۹، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۲۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۵، قائم با شاخص ۱۱۹، قرچک با شاخص ۱۵۰ و مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۷۷، اسلام‌شهر با شاخص ۷۵، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۸، باغستان شهریار با شاخص ۷۷، پارک رازی با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۸۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، دماوند با شاخص ۸۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۹، علم و صنعت با شاخص ۹۴، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۹، لواسانات با شاخص ۶۶، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۵ و ورامین با شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. کیفیت هوا در ایستگاه قدس با شاخص ۴۲ و ملارد با شاخص ۳۲ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 669550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.