شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران، امروز (یکشنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۶ در وضعیت سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاکدشت با شاخص ۱۱۷، پردیس با شاخص ۱۰۵، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۹، پیشوا با شاخص ۱۲۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۲۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۱، رباط‌کریم با شاخص ۱۰۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۸، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۰۲، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۱ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۱، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۶، اسلام‌شهر با شاخص ۵۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۸۵، امام خمینی با شاخص ۹۸، باغستان شهریار با شاخص ۷۴، باقرشهر با شاخص ۹۵، پارک رازی با شاخص ۷۶، پونک با شاخص ۶۰، چشمه با شاخص ۷۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۲، دماوند با شاخص ۷۱، ژئوفیزیک با شاخص ۹۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۸۸، شریف منطقه دو با شاخص ۷۷ و شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۳، علم و صنعت با شاخص ۷۰، قائم با شاخص ۸۷، قرچک با شاخص ۹۹، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۷۶، ملارد با شاخص ۶۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۴ و ورامین با شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۸، شهریار با شاخص ۳۳، قدس با شاخص ۴۳ و لواسانات با شاخص ۳۰ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 667824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.