از فصل تازه تجارت با عراق تا ریزش سنگین قیمت خودرو

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه ۱۴۰۲_ را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطبوعات و رسانه‌های آزاد در هر جامعه‌ای از ارکان توسعه و دموکراسی به‌شمار می‌آید، بر این اساس خبرگزاری ایمنا مرور عناوین مطبوعات کشور را به صورت روزانه در دستور کار خود دارد.

روزنامه جوان در صفحه نخست امروز خود با تیتر «توبه احمق‌ها!» نوشت: ماکرون تنها چند ماه پس از دیدار با برخی براندازان به امید سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، حالا یک‌ساعت‌ونیم با رئیس‌جمهور ایران به قصد رفع تحریم‌ها و توافق و رایزنی درباره مسائل منطقه، «تعامل» کرده است. رهبر انقلاب اخیراً یادآور شدند: «در خارج هم بعضی از سیاستمداران سطوح بالای دولتی با همین دشمن‌ها عکس یادگاری گرفتند. این‌ها خیال می‌کردند کار، تمام‌شده است. احمق‌ها باز هم اشتباه کردند، باز هم ملت را نشناختند.» حالا احمق‌ها مثل وقتی پیش کشیش می‌روند تا توبه کنند، پیش رئیس‌جمهور ایران توبه‌نامه خود را قرائت می‌کنند!

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

روزنامه ایران در صفحه نخست امروز خود با تیتر «ریزش سنگین قیمت خودرو» نوشت: از اولین ساعات روز گذشته، ریزش قیمت خودرو، رکورددار شده است و بر اساس پیش‌بینی فعالان بازار خودرو، در مدت کوتاه، قیمت بازار و کارخانه بسیار نزدیک به هم خواهد شد. مقایسه دوماهه بازار خودرو یعنی از بیستم فروردین تا بیستم خردادماه نشان می‌دهد که ریزش قیمت‌ها با ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و افزایش تولید خودرو، سرعت بیشتری به خود گرفته است. از سویی قیمت برخی از خودروها در بازار به قیمت کارخانه‌ای آن بسیار نزدیک شده است، مانند خودروهای شاهین و کوییک.

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

روزنامه وطن امروز در صفحه نخست امروز خود با تیتر «ببخشیدم!» نوشت: رئیسی: در دام اطلاعات غلط تروریست‌ها افتاده بودید / مکرون: مذاکرات رفع تحریم‌ها باید ادامه یابد ایران بخشی از راه‌حل بحران اوکراین است و باید در این زمینه بیشتر ایفای نقش کند.

محمد جمشیدی در حساب توئیتری خود نوشت: «امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه امروز با دکتر رئیسی تماس گرفت و گفت‌وگویی ۹۰ دقیقه‌ای داشتند. مکرون تاکید کرد به دنبال تعامل با جمهوری اسلامی ایران است. دو رئیس‌جمهور درباره پیشبرد روابط بویژه مذاکرات رفع تحریم و تحولات منطقه‌ای رایزنی و درباره نحوه ادامه تعامل نیز توافق کردند.»

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

روزنامه قدس در صفحه نخست امروز خود با تیتر «فصل تازه تجارت با عراق پساداعش» نوشت: رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با امکان‌پذیر دانستن افزایش دو برابری حجم تجارت دو کشور تا سه، چهار سال آینده گفت: با رفتن داعش و بازگشت امنیت به منطقه و مبتنی بر مزیت‌های جغرافیایی، اقتصادی، تجاری و تاریخی، فرصت‌های مطلوبی برای افزایش حضور تجاری و اقتصادی ایران در عراق فراهم آمده است.

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

روزنامه کیهان در صفحه نخست امروز خود با تیتر «سانسور دستاوردهای امیدآفرین مأموریت رسانه‌های غربگرا» نوشت: نگاهی به روزنامه‌های شرق، اعتماد، سازندگی، هم میهن، مردم‌سالاری، آرمان ملی و دیگر رسانه‌های منتسب به جریان غربگرا یا همان طیف مدعی اصلاحات نشان می‌دهد که این رسانه‌های در اقدامی هماهنگ و به صورت زنجیره‌ای سفر پربار و پردستاورد رئیس‌جمهور و دولت مردمی به آذربایجان شرقی را که موجب شکستن طلسم برخی مشکلات مزمن و به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها با سابقه بیشتر از دو دهه در این استان شد را سانسور کردند.

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

روزنامه همشهری در صفحه نخست امروز خود با تیتر «رکاب‌زنی درسایه» نوشت: وضعیت این روزهای ما مربوط به دوره دوم روحانی، (رئیس‌جمهور سابق) است که قیمت مسکن ۶۹۰ درصد بیشتر شد و در انتهای آن به متری ۳۰ میلیون تومان رسید. اگر بنا بود رویه روحانی در کشور ادامه پیدا کند، همه باید از کشور فرار می‌کردند.

از احیای ریال تا ریزش سنگین قیمت خودرو

کد خبر 666372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.