گسترش مسیرهای دوچرخه‌سواری و بهبود شبکه حمل‌ونقل آریزونا

شورای شهر فینیکس، مرکز ایالت آریزونای آمریکا، به‌اتفاق آرا یک برنامه حمل‌ونقل فعال را تصویب کرده است که به گسترش مسیرهای دوچرخه‌سواری و بهبود شبکه حمل‌ونقل در سطح شهر کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر مرکز ایالت آریزونای آمریکا از تصویب طرحی خبر داد که به گسترش مسیرهای دوچرخه‌سواری و بهبود شبکه حمل‌ونقل در سطح شهر کمک می‌کند. این طرح به‌روزرسانی طرح جامع دوچرخه شهر است که در سال ۲۰۱۴ توسط شورای شهر تصویب شد و به برنامه اقدام ایمنی جاده‌ای «چشم‌انداز صفر» خواهد پیوست که شورای شهر در سال ۲۰۲۲ به تصویب رسانده بود. چشم‌انداز صفر پروژه‌ای چندملیتی با هدف ایجاد سیستمی است که در آن هیچ تصادفی منجر به فوت یا آسیب جدی نشود.

پس از تصویب طرح یادشده و پیوستن آن به برنامه‌های موجود، اداره حمل‌ونقل خیابانی شورای شهر فینیکس به توسعه شبکه گسترده‌ای از خطوط دوچرخه در هر یک از روستاهای شهری فینیکس مشغول می‌شود، زیرا یکی از مؤلفه‌های کلیدی برنامه حمل‌ونقل فعال جدید، اتخاذ راهبردی برای کمک به شهر به‌منظور انجام تعهد خود در راستای افزودن ۱۰۸۰ مایل مسیر دوچرخه‌سواری جدید تا سال ۲۰۵۰ است. اجرای این تعهد یکی از معیارهای برنامه حمل‌ونقل ۲۰۵۰ فینیکس محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۵ توسط رأی‌دهندگان تأیید شد.

تصویب طرح حمل‌ونقل فعال در شورای شهر فینیکس

اجرای طرح مصوب شورای شهر در سراسر فینیکس ۱۰ سال زمان خواهد برد، زیرا شورا متعهد است در طول اجرا روستاهای شهری را بر اساس عدالت و حجم کاری اولویت‌بندی کند و طی این فرآیند پروژه‌های بالقوه بزرگ‌تری را شناسایی کند که نیازمند برنامه‌ریزی طولانی‌تر و بودجه بیشتر هستند.

برنامه حمل‌ونقل فعال فینیکس شامل یک راهنمای مرجع برای کارکنان و مشاوران شهری در مورد نحوه طراحی خیابان‌ها برای استفاده فعال از حمل‌ونقل و بهترین شیوه‌های فعلی صنعت است که چالش‌های طراحی منحصربه‌فرد فینیکس را در نظر می‌گیرد و اداره حمل‌ونقل خیابانی شهر برای پیاده‌سازی آن سالانه مبلغ دو میلیون دلار از محل طرح جامع دوچرخه در صندوق درآمد کاربران بزرگراه بودجه دریافت خواهد کرد.

تصویب طرح حمل‌ونقل فعال در شورای شهر فینیکس

کد خبر 665851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.