۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
غافلگیری سوداگران مرگ در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان و کشف هشت کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در جهت مقابله با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان، مأموران این پلیس با اقدامات هوشمندانه خود از اقدام مجرمانه فردی در این زمینه مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه متهم را به همراه یک نفر دیگر از فروشندگان مواد مخدر، حین معامله مواد مخدر شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به کشف هشت کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک در این عملیات، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 660189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.