دستگیری ۳۲۰۰ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳۲۰۰ خرده‌فروش مواد مخدر و تحویل آنها به مراجع قضائی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اولویت‌های فراجا در سال جاری مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر شهری بوده است، با تدابیر فرمانده انتظامی استان و تلاش همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر رده‌های اجرایی انتظامی استان طرح ویژه‌ای در این زمینه همزمان با اجرای طرح نوروزی آغاز شده و به طور مستمر تا به امروز در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۰۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در سطح استان شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار نفر معتاد عادی دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد مشمول ماده ۱۵ و ۲۲۰۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به کمپ‌های مشمول ماده ۱۶ تحویل شدند.

وی با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با مواد فروشان و معتادان متجاهر، خاطرنشان کرد: شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷، در خصوص شناسایی افرادی که اقدام به توزیع مواد مخدر در معابر، پارک‌ها و محلات می‌کنند، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را یاری دهند.

کد خبر 658582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.