کپسول پیگمنتا چیست؟+ عوارض، خواص و تاثیر قرص در چاقی

پیگمنتا یکی از مکمل‌های غذایی است که به بهبود مشکلات پوستی و کاهش میزان چین و چروک کمک می‌کند. امروزه این دارو به واسطه خواصی که دارد، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرص پیگمنتا یکی از مکمل‌های پرطرفدار است که برای سلامت و زیبایی پوست، پیشنهاد می‌شود. قرص پیگمنتا مکمل غذایی ایده‌آلی است که برای کاهش چین و چروک صورت، افزایش خاصیت الاستیسیته پوست، از بین بردن لک‌ها و تیرگی‌ها و روشن و درخشان شدن پوست به کار می‌رود. ترکیبات این کپسول به‌گونه‌ای فرموله شده‌اند تا با استفاده از قدرت و اهمیت آنتی‌اکسیدان‌ها، سلامت و زیبایی پوست را افزایش دهند.

قرص پیگمنتا چیست؟

این کپسول محصولی ویژه و تخصصی برای پوست است که از مواد ارزشمندی همچون ویتامین‌های C و E، عصاره دانه انگور، ال-گلوتاتیون و آلفا لیپوئیک اسید به دست آمده است. این فرمولاسیون ویژه سبب شده است تا بتوانیم بگوییم که این مکمل تأثیر محسوسی در پیشگیری از پیری پوست، از بین رفتن تیرگی‌ها و لک‌های پوستی و افزایش زیبایی و درخشش پوست خواهد داشت. این قرص به صورت مستقیم روی سلول‌های Epithelium پوست اثر می‌گذارد و با بهبود ساختار و استقامت سلول‌های پوستی همچنین کاهش ازهم‌پاشیدگی ساختمان فیبرهای الاستیک و کلاژن (به عنوان اجزای اصلی سازنده ساختار پوست) می‌تواند موجب سفت و کشیده شدن پوست به ویژه پوست صورت شود.

خواص قرص پیگمنتا

مهم‌ترین اثرات مثبت این محصول عبارت است از:

  • مؤثر در سفید و روشن‌تر شدن پوست
  • پیشگیری کننده از شل و افتاده شدن پوست
  • مؤثر در رفع جای جوش و زخم‌های پوستی
  • افزایش دهنده خاصیت الاستیسیته و انعطاف‌پذیری
  • تقویت کننده و افزایش دهنده استحکام طبیعی پوست
  • کاهش میزان چین و چروک‌های پوستی و پیشگیری از ایجاد چروک جدید
  • افزایش رطوبت و شادابی پوست از طریق افزایش گردش خون زیر پوستی
  • فعال و تحریک کننده فرآیند طبیعی تولید کلاژن به واسطه دارا بودن ویتامین C
  • مؤثر در کاهش تیرگی‌های و لکه‌های پوستی از طریق کاهش تولید طبیعی رنگدانه‌های پوستی (Melanin)
  • کمک به بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده پوست در برابر عواملی از جمله رادیکال‌های آزاد، اکسیداسیون سلولی
  • بهبود آفتاب سوختگی، کاهش قرمزی پوست و تسریع فرآیند بهبود زخم

عوارض قرص پیگمنتا چیست؟

درباره عوارض جانبی این قرص، مورد قابل توجهی گزارش نشده است. با این حال اگر پس از مصرف محصول، واکنش‌های آلرژیک مانند کهیر، خارش و قرمزی پوست مشاهده کردید، مصرف قرص را قطع کنید و با پزشک مشورت کنید. در ساخت قرص روشن‌کننده پیگمنتا از هیچ نوع نگهدارنده، شیرین‌کننده، گندم، تخم مرغ، سویا، گلوتن یا شیر استفاده نشده است. به همین دلیل مصرف آن توسط عموم افراد بدون مشکل و عارضه جانبی خاص خواهد بود.

با این حال مصرف این محصول ممکن است در برخی از افراد با عوارضی از قبیل واکنش‌های آلرژیک پوستی (پوسته‌پوسته شدن، کهیر، خارش)، عوارض گوارشی (زخم گوارشی، اسهال، کرامپ شکمی، تهوع، نفخ) افزایش خطر خونریزی در مصرف‌کنندگان داروهای رقیق‌کننده خون یا افزایش احتمال تشکیل سنگ کلیه به‌ویژه در افراد مستعد شود.

قرص پیگمنتا چاق کننده است؟

به طور کلی داروی پیگمنتا تأثیری در چاقی ندارد درواقع پیگمنتا دارای ترکیباتی است که به حفظ سلامت سلول‌های پوست، خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، پاکسازی بدن و سم‌زدایی از آن، تأمین و فعال کردن آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن کمک می‌کند. خوشبختانه همه ترکیبات این مکمل ایمن است و باعث افزایش وزن یا عوارض جانبی خاصی نمی‌شوند.

قرص پیگمنتا برای چیست؟

از مهم‌ترین فواید و کاربردهای قرص پیگمنتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به روشن کردن پوست
  • رفع لک‌های تیره پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک
  • کاهش افتادگی پوست
  • کمک به رفع جای جوش
  • کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی

ویژگی اصلی قرص پیگمنتا که به واسطه آن معروف شده است، خاصیت روشن‌کنندگی است. این محصول به کاهش چین و چروک، رفع لک‌های تیره ایجاد شده بر اثر آفتاب یا جوش و کاهش افتادگی پوست کمک می‌کند.

قرص پیگمنتا برای لک صورت: ال گلوتاتیون موجود در قرص پیگمنتا در بهبود لک‌های تیره و تبدیل آن‌ها به نقاط روشن‌تر نقش دارد. به عبارت دیگر این ماده موجب کاهش تولید رنگدانه ملانین می‌شود و از همین رو باعث سفیدی و درخشندگی پوست خواهد شد.

قرص پیگمنتا برای پوست: این مکمل تغذیه‌ای حاوی آمینواسیدهای مفید و آنتی‌اکسیدان‌های مختلفی است که در تقویت پوست دخیل است. این محصول از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی و اثرات مخرب خورشید و آلودگی هوا محافظت می‌کند.

قرص پیگمنتا برای جوش: قرص پیگمنتا به واسطه ترکیبات آنتی‌اکسیدانی خود می‌تواند در کاهش جوش مؤثر باشد، مطالعات نشان داده اکثر افرادی که از آکنه رنج می‌برند، دچار کمبود گلوتاتیون هستند. پیگمنتا با داشتن گلوتاتیون، به رفع آکنه در این افراد کمک می‌کند. همچنین عصاره هسته انگور در این قرص می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کند.

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا

بهتر است جهت اطلاع از نحوه و زمان مصرف قرص پیگمنتا مطابق با نسخه تجویزی پزشک خود عمل کنید، اما در صورتی که دستور خاصی گفته نشده باشد، می‌توانید روزانه دو عدد کپسول را همراه با غذا و یک لیوان آب میل کنید. توجه داشته باشید که نباید بدون مشورت با پزشک، قرص پیگمنتا را بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف کنید.

کد خبر 659782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.