کمک نقدی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بسیجیان به ستاد دیه اصفهان

رئیس بسیج حقوقدانان استان اصفهان گفت: مقرر شد مبلغ جمع‌آوری شده در اختیار زندانیان دارای مشکل مالی جرایم عمد، آزادسازی زندانیان رزمنده، ایثارگر، جانباز، بسیجی فعال و فرزندان خانواده شاهد با اولویت افراد متاهل، دارای فرزند و ماندگاری بیشتر قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا دست‌پاک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بسیجیان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان پویش آزادسازی زندانیان نیازمند مالی جرایم غیرعمد را از چهاردهم فروردین آغاز کردند، اظهار کرد: همه اقشار بسیج به میدان آمدند و در نهایت کمک نقدی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای آزادسازی این زندانیان جمع‌آوری شد.

وی افزود: فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان همراه با نماینده خیران، نواحی و اقشار مختلف بسیج با حضور در برنامه «یک شهر ضیافت» روز سی‌ام فروردین‌ماه، مبلغ جمع‌آوری شده را اعلام کردند که این مسئله مورد تمجید رئیس ستاد دیه کشور هم قرار گرفت.

رئیس بسیج حقوقدانان استان اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی و پیگیری بسیج حقوقدانان استان اصفهان، مقرر شد مبلغ جمع‌آوری شده در اختیار زندانیان دارای مشکل مالی جرایم عمد، آزادسازی زندانیان رزمنده، ایثارگر، جانباز، بسیجی فعال و فرزندان خانواده شاهد با اولویت افراد متأهل، دارای فرزند و ماندگاری بیشتر قرار بگیرد که به این ترتیب با این رقم آزادسازی حدود ۱۰ زندانی قطعی شد.

دست‌پاک با بیان اینکه علاوه بر کمک‌های جمع‌آوری شده با پیگیری بسیج طلاب یکی از خیران زن در شهرستان نجف‌آباد، یک باب مغازه را که مهریه خودش بود با ارزش بیش از یک میلیارد تومان به ستاد دیه انتقال داد تاکید کرد: از محل درآمد این مغازه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده شود.

وی افزود: موضوع جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادسازی زندانیان تنها منحصر به ماه مبارک رمضان نبوده است و این سازمان در طول سال درصدد جمع‌آوری کمک‌های نقدی بدین منظور و تلاش برای انجام امور حقوقی به منظور آزادسازی زندانیان است.

کد خبر 656670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.