پویش نذر آزادی تا پایان ماه صفر ادامه دارد/۸۵۰ زندانی غیرعمد در انتظار کمک خیران اصفهانی

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: طرح ویژه ستاد دیه استان اصفهان برای آزادی زندانیان در محرم و صفر امسال آزادی یک زندانی توسط یک هیئت در پویش نذر آزادی است، ۸۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در اصفهان برای آزاد شدن در انتظار کمک خیران هستند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پویش نذر آزادی در ماه محرم و صفر، اظهار کرد: در نظر داریم از ظرفیت‌ها و برکات این ماه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده کنیم، این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح ویژه ستاد دیه استان اصفهان برای آزادی زندانیان در محرم و صفر امسال آزادی یک زندانی توسط یک هیئت است، باید توجه داشت که پیام امام حسین (ع) نیز آزادگی بوده است و هیئت‌ها می‌توانند با آزادی زندانیان در این پویش مشارکت کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به اهمیت مشارکت در پویش نذر آزادی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ بانک ملی به نام ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان نیازمند کمک خیران هستند و برای آزادی این زندانیان ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گرجی‌زاده خاطرنشان کرد: مردم و هیئت‌ها می‌توانند هزینه‌های اطعام محرم و صفر را برای آزادی زندانیان پرداخت کنند که در شرایط فعلی با توجه به شیوع کرونا این امر به راحتی امکان‌پذیر است.

کد خبر 516630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.