افزایش ۵۰ درصدی کمک به آزادی زندانیان نسبت به سال گذشته

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی، گفت: با توجه به مبالغ تعهد داده شده، نسبت به سال گذشته، رشد ۵۰ درصدی در گلریزان‌های سطح استان داشتیم.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کل استان اصفهان از ابتدای ماه رمضان بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان تعهد برای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی جمع‌آوری شد که نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان از آن وصول شده است.

وی افزود: با این مبالغ تعهد داده شده، زمینه آزادسازی نزدیک به ۳۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شده است.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی، تصریح کرد: با توجه به مبالغ تعهد داده شده، نسبت به سال گذشته، رشد ۵۰ درصدی در گلریزان‌های سطح استان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدام مهمی که امسال انجام شد این بود که زندانیانی که سال‌ها در زندان مانده بودند و بدهی‌های با مبالغ بالا داشتند را آزاد کردیم.

گرجی‌زاده با اشاره به کمک‌های مؤثر شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: بیشترین کمک‌ها و تعهدات مردمی برای آزادی زندانیان، در شهرستان‌های کاشان، خمینی‌شهر و گلپایگان بود، اگرچه تمام شهرستان‌های استان اصفهان امسال خوش درخشیدند و کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار و خیر درخواست داریم که کمک‌های خود را محدود به ماه رمضان و برنامه‌های این ماه نکنند و در تمام طول سال برای کمک به آزادی زندانیان به ستاد دیه استان مراجعه کنند.

کد خبر 656302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.