دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 با نمایشگر ۱.۶ اینچی AMOLED عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی دستبند هوشمند Smart Band 8 را به‌عنوان جایگزین Smart Band 7 که سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار کرد. دستبند هوشمند جدید شیائومی دارای نمایشگر ۱.۶ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است و از واچ‌فیس‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این دستگاه تا عمق ۵۰ متری زیر آب مقاوم است.

دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 به نمایشگر ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون و ردیاب‌های خواب و چرخه قاعدگی مجهز شده است. حالت Running Beam این محصول نیز قادر است طول گام، نیروی وارد شده به زمین و موارد دیگر حین دویدن را اندازه‌گیری کند. گجت پوشیدنی یادشده از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 دارای بازی‌های داخلی مانند سودوکو و ۲۰۴۸ است و ویژگی‌هایی مانند اعلان‌ها، به‌روزرسانی آب‌وهوا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود که با یک بار شارژ تا ۱۶ روز شارژدهی دارد.

نسخه استاندارد گجت پوشیدنی یادشده با قیمت ۳۴ دلار عرضه می‌شود، درحالی‌که نسخه NFC آن با قیمت ۴۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این گجت پوشیدنی ارائه نشده است.

کد خبر 655721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.