بیش از ۲۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های اصفهان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در چهار شهرستان اردستان، بوئین‌ومیاندشت، سمیرم و فریدون‌شهر گفت: درحال‌حاضر طبق آمار، تعداد ۲۸۷ نفر در بیمارستان بستری هستند که ۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) و با اشاره به وضعیت زردرنگ کرونایی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: روز گذشته، جمعه هجدهم فروردین‌ماه، آمار افراد علامت‌دار در استان ۱۳۵ نفر بود و تست ۴۵ نفر نیز مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن یادآور، افزود: روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۴۲ نفر در بیمارستان بستری شدند و ۲۸ نفر نیز از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر افرادی که وضعیت عمومی آن‌ها وخیم اعلام شده یا در نهایت فوت می‌شوند، سالمندان و افراد مبتلا به بیماری زمینه‌ای هستند، به همین دلیل روی تزریق واکسن تاکید داریم؛ روز گذشته یک نفر در استان فوت کرده است.

وی با اشاره به چهار شهرستان اردستان، بوئین‌ومیاندشت، سمیرم و فریدون‌شهر که در استان اصفهان، وضعیت قرمز کرونایی دارند، تصریح کرد: در حال حاضر طبق آمار، تعداد ۲۸۷ نفر در بیمارستان بستری هستند که ۳۵ نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 653186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.