۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
گوشی Redmi Note 12S چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi Note 12S به زودی وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زیرمجموعه شرکت شیائومی پس از معرفی گوشی‌های Redmi Note 12 (4G)، Note 12 5G، Note 12 Pro و Note 12 Pro+ 5G برای بازار جهانی، قصد دارد گوشی دیگری به نام Redmi Note 12S را نیز به زودی عرضه کند. این محصول در هفته‌های آینده وارد بازار جهانی خواهد شد. گوشی Redmi Note 12S با شماره مدل 2303CRA44A در وب‌سایت SIRIM مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی Redmi Note 12S نسخه‌ای از گوشی Note 11S است که سال گذشته عرضه شد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. گوشی یادشده به تراشه Helio G96 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

گوشی Redmi Note 12S با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

کد خبر 652459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.