تلویزیون گیمینگ جدید توشیبا معرفی شد

شرکت توشیبا سال گذشته تلویزیون ۱۰۰ اینچی Z870 را وارد بازار چین کرد، این محصول میزان روشنایی ۱۴۰۰ نیت و رزولوشن 4K را ارائه و ۹۷ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت توشیبا تلویزیون Z870 MiniLED 4K را به‌تازگی معرفی کرده است. این محصول ویژگی‌هایی دارد که برای گیمرها بسیار مناسب است، این مدل تلویزیون گیمینگ رنگ‌های روشن‌تر، نور پس‌زمینه بهتر و تجربه تماشای همه‌جانبه‌تر را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود که تلویزیون گیمینگ Toshiba Z870 MiniLED 4K در ماه جولای به صورت جهانی عرضه شود. شرکت سازنده اعلام کرده که این محصول وارد چندین بازار در سراسر جهان خواهد شد، اما هنوز اطلاعات خاصی در مورد قیمت، اندازه و تاریخ عرضه آن در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت توشیبا طی سال گذشته، تلویزیون ۱۰۰ اینچی Z870 را وارد بازار چین کرد، این محصول میزان روشنایی ۱۴۰۰ نیت و رزولوشن 4K را ارائه و ۹۷ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. محصول یادشده از فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، تلویزیون Toshiba Z870 دارای سیستم صوتی ۲.۱ داخلی است که کاربران می‌توانند بلندگوهای خارجی را از طریق خروجی صدا و پورت SPDIF به آن متصل کنند. پورت‌های دیگر این محصول شامل HDMI 2.1، HDMI 2.0 و USB 2.0 می‌شود. قیمت تلویزیون Toshiba Z870 در چین ۵۰۸۰ دلار ارزیابی شده است.

https://www.gizmochina.com/2023/04/04/toshiba-z870-miniled-4k-gaming-tv-announced/

کد خبر 652220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.