تلویزیون‌های هوشمند TCL عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون‌های هوشمند TCL با قیمت پایه ۱۶۳ دلار در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت TCL پیش از این سه تلویزیون هوشمند به نام S5400، S5400A و S5403A را در هند معرفی کرد؛ این محصولات دارای بلندگوهای ۲۴ واتی با صدای Dolby هستند، تا ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارند و به جدیدترین رابط تلویزیون Android مجهز شده‌اند.

تلویزیون هوشمند TCL S5400 دارای نمایشگر ۳۲ اینچی با رزولوشن Full HD است که از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول با جدیدترین رابط Google TV عرضه می‌شود، بنابراین کاربران به همه برنامه‌های سازگار با تلویزیون‌های هوشمند در Playstore دسترسی خواهند داشت. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تلویزیون یادشده این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که موسیقی یا برنامه‌ها را از هر دستگاهی به تلویزیون ارسال کنند. همچنین حالت Google Kids آن این تضمین را می‌دهد که کودکان فقط به محتوای فیلتر شده دسترسی داشته باشند.

تلویزیون‌های TCL S5400A و S5403A دارای نمایشگر ۳۲ اینچی هستند که از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کنند و با استفاده از آخرین سیستم‌عامل Android TV 11 اجرا می‌‎شوند. این محصولات از فناوری micro-dimming استفاده می‌کنند که روشنایی و تاریکی صفحه را براساس تجزیه و تحلیل محتوای تلویزیون در ۲۳۰۴ منطقه جداگانه تنظیم می‌کند. این تلویزیون‌ها از بلوتوث ۵.۰، وای‌فای، پورت HDMI و پورت USB 2.0 بهره می‌برد.

تلویزیون هوشمند TCL S5400 با قیمت ۱۹۳ دلار عرضه می‌‎شود، در حالی که مدل S5400A و S5403A به ترتیب با قیمت ۱۶۳ و ۱۶۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 641157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.