پروژکتور هوشمند KODAK FLIK HD10 وارد بازار آمریکا شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور هوشمند KODAK FLIK HD10 با قیمت 269.99 دلار وارد بازار آمریکا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برند Kodak یک پروژکتور هوشمند جدید به نام KODAK FLIK HD10 را وارد بازار آمریکا کرده است. این محصول با رزولوشن 1080p Full HD قادر است تصاویری تا عرض ۳۸۱ سانتی‌متر را با نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ و روشنایی تا ۲۰۰ لومن را ارائه دهد.

پروژکتور یادشده از سیستم‌عامل Android TV استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد که محتواهای برنامه‌های محبوب مانند YouTube، Netflix و Amazon Prime و غیره را از طریق این محصول تماشا کنند.

گزینه‌های اتصال پروژکتور هوشمند KODAK FLIK HD10 شامل بلوتوث، وای‌فای و پورت‌های USB، HDMI و AUX می‌شود. کاربران می‌توانند این محصول را از طریق دستیار صوتی گوگل اسیستنت یا برنامه Google TV با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کنند. ابعاد این گجت ۱۴۰ * ۱۴۰ * ۱۷۸ میلی‌متر است.

پروژکتور هوشمند KODAK FLIK HD10 با یک جفت بلندگوی پنج واتی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این محصول در آمریکا ۲۶۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است، هنوز مشخص نشده که وارد دیگر بازارهای نیز می‌شود یا خیر.

علاوه بر این، شرکت Kodak پروژکتور KODAK FLIK HD9 را نیز معرفی کرده است که در سال جاری عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که از نظر ظاهری شبیه پروژکتور هوشمند KODAK FLIK HD10 باشد، اما احتمالاً به منظور حمل آسان‌تر سبک‌تر است.

کد خبر 653081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.