پروژکتور لیزری Epson Pro EX11000 رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور لیزری Epson Pro EX11000 با ۴۶۰۰ لومن روشنایی رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پروژکتور لیزری بی‌سیم Epson Pro EX11000 3LCD Full HD 1080p در ایالات متحده معرفی شد، این محصول با بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز و نوآورانه ارائه می‌‎شود و حداکثر روشنایی ۴۶۰۰ لومن را ارائه می‎‌دهد. فناوری 3LCD این پروژکتور وضوح تصاویر را تا عرض ۳۰۰ اینچ ارائه می‌دهد. این محصول برای محیط کاری طراحی شده است و ابعاد آن ۴.۱ * ۱۱.۷ * ۱۲.۸ اینچ است.

پروژکتور لیزری Epson Pro EX11000 تصاویر 1080p FHD را ارائه می‌دهد و امکان نمایش بی‌سیم از طریق Miracast را فراهم می‌کند. این محصول دارای دو پورت HDMI است و با بلندگوی ۱۶ واتی داخلی خود خروجی صدای مناسبی را ارائه می‌دهد. پروژکتور یادشده دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰:۱ است.

پروژکتور لیزری Epson Pro EX11000 از چندین ورودی که صورت همزمان پخش می‌شود، پشتیبانی می‎‌کند و به غیر از دو پورت HDMI، دارای دو درگاه USB-A است و می‌توان آن را به یک استریم تلویزیون برای دسترسی به Fire TV، Roku، Apple TV و Google Chromecast متصل کرد. این محصول به اندازه کافی جمع‌وجور است که می‌توان آن را روی میز قرار داد یا روی سقف نصب کرد. قیمت پروژکتور یادشده ۱۲۹۹ دلار ارزیابی شده است، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 670633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.