۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تلویزیون TCL C84 4K Mini LED رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت TCL جدیدترین تلویزیون‌های C84 خود را در بازار اروپا معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت TCL جدیدترین مجموعه تلویزیونی C84 خود را در بازار اروپا معرفی کرده است که در چهار اندازه مختلف ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی عرضه می‎‌شود. این محصولات دارای نمایشگر 4K Mini LED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هستند، این موضوع باعث می‌‎شود که یک انتخاب عالی برای گیمرها و علاقه‌مندان به فیلم باشد. این مدل تلویزیون‌ها گواهی +HDR10 را دریافت کرده است و از فناوری Dolby Vision و Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند که تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های TCL سری C84 دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت است و از الگوریتم‌های پیشرفته برای بهینه‌سازی تصویر استفاده می‌کند که وضوح، کنتراست و دقت رنگ عالی را ارائه می‌دهد. این محصولات به Game Master Pro 2.0، VRR و FreeSync Premium Pro مجهز شده‌اند که تجربه بازی بدون تأخیر را تضمین می‌کنند. همچنین، دارای یک پورت HDMI 2.1 و ALLM هستند.

تلویزیون‌های TCL سری C84 دارای سیستم صوتی داخلی ۲.۱ کاناله ONKYO است که با Dolby Atmos سازگار است و تجربه صوتی همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین این محصولات از رابط Google TV استفاده می‌کند و از دستیارهای صوتی گوگل و آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این مدل تلویزیون را با استفاده از Apple HomeKit با دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند ادغام کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه تلویزیون‌های TCL سری C84 در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 655762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.