تلویزیون‌های جدید فیلیپس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت فیلیپس تلویزیون‌های OLED 2023 خود را معرفی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فیلیپس تلویزیون‌های OLED2023 را معرفی کرد؛ یکی از بهترین محصولات آن OLED+908 نام دارد که حداکثر روشنایی ۲۱۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه از فناوری Dolby Vision 4K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم‌عامل Google TV به جای Android TV بهره می‌برد. دیگر تلویزیون جدید فیلیپس OLED808 نام دارد که در چندین اندازه از جمله ۴۲ اینچ عرضه می‌شود.

تلویزیون‌های فیلیپس OLED2023 به HDMI 2.1 eARC و یک حسگر نور XYZ جدید مجهز شده‌اند و از پردازنده نسل هفتمی P5AI با هوش محیطی V2 بهره می‌برند. سنسور نور XYZ دمای رنگ مناسبی را مطابق با نور اتاق فراهم می‌کند. تلویزیون‌های مدل فیلیپس +۹۰۸ از جدیدترین پنل‌های META OLED با ۷۰ درصد بهبود روشنایی نسبت به مدل‌های قبلی بهره می‌برد. این محصولات دارای یک سیستم صوتی ۳.۱ کاناله و ۸۰ واتی داخلی با شش درایور نصب شده در قسمت جلو هستند.

تلویزیون فیلیپس OLED808 از پنل‌های OLED-EX با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای سیستم صوتی ۲.۱ کاناله ۷۰ واتی است. تلویزیون‌های OLED+908 در فصل پاییز و در نسخه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه خواهند شد، در حالی که تلویزیون OLED808 در پنج سایز وارد بازار می‎‌شود. هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت این محصولات ارائه نشده است.

کد خبر 641186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.