۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
گوشی Vivo Y11 در چین عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y11 با تراشه Helio P35 SoC در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو یک گوشی جدید از سری Y، به نام Vivo Y11، را در چین عرضه کرد. این محصول دارای نمایشگر ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است، اما فاقد حسگر اثرانگشت است. یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که میزبان دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و یک فلاش LED است. دوربین سلفی آن نیز از حسگر پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی Vivo Y11 به تراشه مدیاتک Helio P35 مجهز شده است که با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز گوشی جدید ویوو با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Vivo Y11 با استفاده از رابط کاربری OriginOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. گزینه‌های اتصال این محصول نیز شامل شبکه 4G، WiFi، بلوتوث ۵.۰، پورت microUSB، GPS و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. این گوشی با چهار گیگابایت حافظه رم با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه می‎‌شود، در حالی که نسخه دیگر این گوشی با شش گیگابایت حافظه رم با قیمت ۱۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گوشی Vivo Y11 در رنگ‌های مشکی و آبی وارد بازار چین شده است.

کد خبر 651837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.