گوشی Vivo Y02 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Vivo Y02 که اخیراً عرضه شده است، دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو اخیراً یک گوشی هوشمند جدید به نام Vivo Y02 رونمایی کرده است؛ این محصول جایگزین گوشی Vivo Y01 است که اوایل سال جاری به صورت رسمی عرضه شد. گوشی هوشمند Vivo Y02 دارای صفحه‌نمایش IPS LCD با رزولوشن +HD است. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی روی نمایشگر آن تعبیه شده است، یک دوربین هشت مگاپیکسلی به همراه فلاش LED نیز در طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y02 از تراشه Helio P22 بهره می‌برد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این تراشه با دو یا سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Vivo Y02 با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و از ویژگی‌هایی مانند سیم‌کارت دوگانه، وای‌فای دو بانده، بلوتوث پنج، GPS و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول ۸.۴۹ * ۷۵.۶۳ * ۱۶۳.۹۹ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۸۶ گرم است. گوشی Vivo Y02 در رنگ‌های آبی و خاکستری با قیمت ۹۵ دلار طی چند روز آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 623334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.