تراشه به‌کار رفته در گوشی +Vivo X90 Pro چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که +Vivo X90 Pro اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو در نوامبر ۲۰۲۲ رویدادی در چین برگزار کرد تا سری گوشی‌های هوشمند Vivo X90 را معرفی کند. گوشی‌های Vivo X90 و X90 Pro که به آخرین تراشه ۹۲۰۰ Dimensity مجهز شده، وارد بازار چین شده است.

+Vivo X90 Pro اولین گوشی هوشمند جهان است که به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‎‌شود؛ این محصول در دو نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌‎شود.

این محصولات به ترتیب با قیمت ۹۳۱ و ۱۰۰۳ دلار و در دو رنگ مشکی و قرمز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گوشی +Vivo X90 Pro دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED LTPO 4.0 با رزولوشن +Quad HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت است.

یک اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت پایین نمایشگر آن تعبیه شده است. تراشه Snapdragon 8 Gen2 به کار رفته در این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی +Vivo X90 Pro با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بهره می‌برد. این محصول دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابر و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری می‌شود.

کد خبر 624980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.