خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی یک ماموریت انقلابی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: خدمت در این سازمان، یک ماموریت انقلابی است، درواقع سازمان تبلیغات، اداره نیست بلکه یک مسیر مردمی برای خدمت به عموم افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فوقی امروز _چهارشنبه نهم فروردین‌ماه_ در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان جرقویه، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مردان خدا، کار کردن برای رضا و خشنودی پروردگار است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد متقی هستند و برای پیشبرد تکلیف و مأموریت خود، همه تلاش و همتشان را به کار می‌گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموریت و خدمت امروز ما در این سازمان، مأموریتی انقلابی است. درواقع سازمان تبلیغات، اداره نیست بلکه یک مسیر مردمی برای خدمت به عموم افراد جامعه است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان طی سال گذشته بر این بوده که تنها یک اداره صرف نباشد، چراکه معتقدیم هر آنچه که اداری و سازمانی شد، نمی‌تواند تکلیف مورد نظر حضرت امام و رهبر حکیم انقلاب را به درستی انجام دهد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل کوهگرد، سرپرست سابق سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه اظهار کرد: تقوامداری از مهم‌ترین شاخص‌های اساسی و محوری در زندگی فردی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر خروجی روزه‌داری «لعلکم تتقون» نباشد، فایده‌ای نخواهد داشت؛ خروجی روزه، مسئله تقوا و برای انسان‌های مؤمنی است که در مسیر خدا حرکت می‌کنند، از همه ابعاد وجودی خود بهره می‌برند و از خودشان مراقب می‌کنند.

سرپرست سابق سازمان تبلیغات اسلامی جرقویه ادامه داد: امروز اگر سخنی بگویم، ثبت و ضبط می‌شود. دوربین‌های الهی فعال هستند و به قدری زیبا رفتارها و برخوردهای ما را سکانس‌برداری می‌کنند که اگر این اعمال و رفتارها، در افکار مردم باقی نماند اما در پرونده اعمال ما ثبت و ضبط می‌شود.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که از گفتار و سخنان ما نیز در قیامت سوال خواهد شد. همه ما در قبال گفته‌ها و سخنانی که بر زبان جاری می‌کنیم مسئول هستیم. دنیا در حال گذر است، خوشا به حال افرادی که در مسیر خود، تقوا پیشه می‌کنند.

حجت‌الاسلام کوهگرد تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای خودسازی است که لحظه‌لحظه آن را باید قدر دانست و به منظور بهره‌مند شدن از فیوضات ماه میهمانی خدا، باید از این فرصت کمال استفاده را داشت.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول محمودی‌مفیدی در این نشست به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی جرقویه، معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیل کوهگرد، سرپرست سابق این اداره قدردانی شد.

کد خبر 650943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.