۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های آذربایجان غربی و کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۳:۱۵ بامداد امروز_ دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری شوت در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق سه کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۷ کیلومتری شوت در استان آذربایجان غربی و ۲۲ کیلومتری مرگن لر در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۷۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۹.۲۸ درجه شمالی بوده است.

رفسنجان لرزید

ساعت ۰۵:۰۸ بامداد امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۳ ریشتری رفسنجان در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۵ کیلومتری رفسنجان در استان کرمان و ۳۸ کیلومتری یزدان‌شهر در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۶.۱۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۶۰ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «خوی»

ساعت ۰۵:۵۴ بامداد امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۳ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۵ کیلومتری قطور در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۸۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۲ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۴ ریشتری در کرمان

ساعت ۰۷:۲۵ امروز _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۴.۰ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۹ کیلومتری فاریاب در استان کرمان و ۳۷ کیلومتری زیارتعلی در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۰۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۰۴ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 650583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.