۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته زمین‌لرزه‌هایی با مقیاس‌های مختلف، بخش‌هایی از استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمانشاه و فارس را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۰:۳۳ شب گذشته _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۱ ریشتری سفیدآبه در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۶۵ کیلومتری سفیدآبه در سیستان‌وبلوچستان و ۸۹ کیلومتری محمدآباد در سیستان‌وبلوچستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۶۰.۷۱ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۴۱ درجه شمالی بوده است.

کرمانشاه لرزید

ساعت ۲۳:۱۷ شب گذشته _دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری کرند در استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۹ کیلومتری کرند در استان کرمانشاه و ۲۰ کیلومتری گهواره در استان کرمانشاه رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۶.۲۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۲۱ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «بابامنیر» فارس

ساعت ۰۱:۵۹ بامداد امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری بابامنیر در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۱ کیلومتری بابامنیر در استان فارس و ۳۱ کیلومتری باشت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۱.۰۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۱۲ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در اصفهان

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۱:۱۴ امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زمین‌لرزه ۲.۹ ریشتری «کمه» را در استان اصفهان لرزاند.

این زلزله ۱۴ کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۱۹ کیلومتری سی سخت در استان کهگیلویه‌وبویر احمد رخ داده و در موقعیت ۳۰.۹۵ عرض شمالی و ۵۱.۶۳ طول شرقی ثبت شده است.

سردشت لرزید

ساعت ۱۱:۱۷ امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری سردشت در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۱ کیلومتری سردشت در استان آذربایجان غربی و ۱۶ کیلومتری کانی‌سور در استان کردستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۵.۶۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۱۳ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۲.۹ ریشتری در سمنان

ساعت ۱۱:۳۹ امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری امیریه در استان سمنان را لرزاند، این زلزله در عمق شش کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۵ کیلومتری امیریه در استان سمنان و ۲۰ کیلومتری بسطام در استان سمنان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۴.۸۵۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۶.۶۱ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 652192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.