۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های فارس و کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۰:۵۶ شب گذشته _ سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۹ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله هشت کیلومتری فاریاب در استان کرمان و ۳۵ کیلومتری زیارتعلی در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۱۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۰۵ درجه شمالی بوده است.

فاریاب کرمان لرزید

ساعت ۲۱:۲۶ شب گذشته _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری فاریاب در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۷ کیلومتری فاریاب در استان کرمان و ۴۳ کیلومتری بلوک در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۰۸ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۸.۱۷ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «لامرد» فارس

ساعت ۲۳:۳۸ شب گذشته _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۶ ریشتری لامرد در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۳ کیلومتری لامرد در استان فارس و ۱۴ کیلومتری پارسیان در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۳.۱۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۷.۲۲ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 652480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.