اسکان بیش از ۲۵۰ هزار نفر در مراکز آموزش و پرورش اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر شب‌خواب در مراکز آموزش و پرورش اسکان یافتند، گفت: فضای اسکان آموزش و پرورش در استان امسال ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _دوشنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: امروز پنجم رمضان، یادآور ۵ رمضان سال ۱۳۵۷ و تحصن مردم در منزل آیت‌الله خادمی است که از آنجا تیر خلاص را به رژیم پهلوی زدند.

وی افزود: پس از این تحصن بود که واقعه هفدهم شهریور و حکومت نظامی از اصفهان آغاز شد و به سایر شهرها تسری یافت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: فضای اسکان آموزش و پرورش در استان امسال ۲۰ درصد افزایش یافت و از حدود ۷۰۰ مدرسه در سال گذشته به ۸۴۱ مدرسه و هفت هزار کلاس رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر شب‌خواب در مراکز آموزش و پرورش اسکان یافتند، ادامه داد: موفقیت خوبی در شهر اصفهان در زمینه سفر شکل گرفته است که به دلیل همکاری همه دستگاه‌ها است.

مدینه تاکید کرد: نگرانی ما در خصوص موضوعات فرهنگی است؛ اقداماتی در حال انجام است و باید تلاش کنیم که چهره شهر زیباتر شود.

کد خبر 650487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.