شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۶ فروردین ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _یکشنبه ششم فرودین‌ماه ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۶، باقرشهر با شاخص ۱۵۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۱، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۳، رباط‌کریم با شاخص ۱۶۲، سلامت با شاخص ۱۵۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۵۲، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۵۴، شهریار با شاخص ۱۵۲، علم و صنعت با شاخص ۱۵۶، قائم با شاخص ۱۶۵، قرچک با شاخص ۱۵۳ و ملارد با شاخص ۱۵۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۰۳، باغستان شهریار با شاخص ۱۰۷، پاسداران با شاخص ۱۱۵، پاکدشت با شاخص ۱۱۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۳۳، پیشوا با شاخص ۱۱۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۰، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۲۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۳۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۴۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۱۱۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۷ و ورامین با شاخص ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۶۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۷۶، چشمه با شاخص ۷۸، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۹۶، ژئوفیزیک با شاخص ۷۳، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۶۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۶ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۵ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۰، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۴۸ و قدس با شاخص ۴۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 650200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.