هیچ‌کدام از راه‌های کشور مسدود نیست

رئیس پلیس‌راه کشور گفت: درحال‌حاضر هیچ مسیری مسدود نیست و پلیس با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کند و اگر در مسیری مشکلی پیش بیاید، در لحظه مسیر مسدود می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسن مؤمنی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار کرد: زمانی که بارندگی و سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود، شاهد واژگونی خودروها هستیم. از هموطنان خواهش می‌کنیم که با سرعت مطمئن رانندگی کنند، چون رانندگی در شرایط بارندگی و رانندگی در شرایط هوای آفتابی بسیار متفاوت است.

وی افزود: ترافیک در مسیرهای شمالی در چند روز گذشته بسیار سنگین و پرحجم بود و اکنون در محدوده محور هراز ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و توصیه می‌کنم، اگر از محورهای شمالی به ویژه جاده کندوان تردد می‌کنند، احتمال ریزش سنگ را در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: هرچند حدود دو روز جاده کندوان را مسدود کردیم و در سازمان راهداری، عملیات ایمن‌سازی انجام شد و مقاطعی که ریزش سنگ داشت را رفع کردند، اما مسافران باید با احتیاط از آن مسیر عبور کنند تا بدون خطر به مقصد برسند.

وی اضافه کرد: درحال‌حاضر هیچ مسیری مسدود نیست و پلیس با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کند و اگر در مسیری مشکلی پیش بیاید، در لحظه مسیر مسدود می‌شود.

سردار مؤمنی تاکید کرد: در تمام مسیرها ترافیک پرحجم گزارش شده است. روز گذشته بازدید هوایی از محورهای مشهد و محورهای استان خراسان رضوی داشتیم و در مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم داشتیم، اما تردد در مسیرها انجام می‌شود.

کد خبر 649929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.