۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
هندزفری Nothing Ear (2) چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Nothing Ear (2) دارای قسمت شفافی است که اجزای داخلی و سلول‌های باتری آن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هندزفری Nothing Ear (2) قرار است در تاریخ ۲۸ مارس وارد بازار هند شود، البته هنوز مشخص نشده که تاریخ اعلام شده زمان معرفی محصول است یا در این زمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این هندزفری که با قیمت ۱۳۹ دلار عرضه می‌‎شود، دارای گوشی‌های سیلیکونی است و به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد.

هندزفری Nothing Ear (2) دارای قسمت شفافی هستند که اجزای داخلی و سلول‌های باتری آن را به نمایش می‌گذارد. ساقه هر کدام از هدفون‌ها دارای یک بریدگی برای میکروفون است و علامت Nothing Ear (2) روی آن نقش بسته است. کیس شارژ آن نیز دارای طراحی نیمه شفاف با درب شفاف خواهد بود که اجزای داخلی آن را می‌توان مشاهده کرد. محصول یادشده از درایورهای ۱۱.۶ میلی‌متری بهره می‌برد و با هر بار شارژ تا شش ساعت پخش را ارائه می‌دهد. البته انتظار می‌رود که کیس شارژ آن تا ۳۶ ساعت شارژدهی را ارائه دهد.

هندزفری Nothing Ear (2) از فناوری شارژ سریع و بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند و صدای پس‌زمینه را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. وزن هر کدام از هدفون‌ها فقط ۴.۵ گرم است که ۰.۲ گرم از مدل قبلی سبک‌تر است. همچنین، محصول یادشده دارای گواهی IP54 است، بنابراین در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است. لازم به ذکر است که می‌توان این هندزفری را به صورت همزمان به دو دستگاه متصل کرد.

کد خبر 649448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.