۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
هندزفری گیمینگ Meizu عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری گیمینگ Meizu PANDAER PASA با قیمت ۳۹دلار عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زیربرند Meizu PANDAER هندزفری گیمینگ جدیدی عرضه کرده است، این محصول با قیمت ۳۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این مدل هندزفری طراحی جالبی دارد و جعبه آن شبیه یک فانوس دریایی است و قیمت میانی آن قابل چرخش است.

قسمت بالایی هدفون از مواد شفاف ساخته است، بنابراین افراد می‌توانند اجزای داخلی آن را ببینند. این محصول صدای شفاف و قدرتمندی را ارائه می‌دهد، دارای حساسیت ۱۰۵ دسی‌بل است و می‌تواند بین حالت‌های بازی و موسیقی تغییر کند. این هندزفری با زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳۸ میلی‌ثانیه، گزینه مناسبی برای گیمرهایی است که به صدای پرسرعت و با تأخیر کم نیاز دارند.

هندزفری گیمینگ Meizu PANDAER PASA از اتصال بلوتوث ۵.۳ بهره می‌برد و گواهی IPX4 را دریافت کرده است، بنابراین می‌توان از آن در شرایط آب‌وهوایی مختلف استفاده کرد. باتری این محصول نیز تا هفت روز شارژدهی دارد، البته کیس شارژ آن تا ۲۸ روز شارژدهی را نیز ارائه می‌دهد.

گجت یادشده از شارژ سیمی و همچنین شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، به چراغ‌های LED مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل Flyme 10 اجرا می‌شود. فرآیند جفت شدن آن با دیگر وسایل هوشمند نیز بسیار آسان و سریع است.

کد خبر 652233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.