هندزفری Redmi Buds 4 Lite به‌زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Redmi Buds 4 Lite به‌زودی وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی در دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی از هدفون Buds 4 Lite TWS در چین رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این محصول با شماره مدل M2236E1 گواهی TDRA را دریافت کرده است، بنابراین به زودی وارد بازار جهانی خواهد شد. این محصول دارای یک درایور داینامیک ۱۲ میلی‌متری است که ادعا می‌‎شود صدای بلند و واضحی را ارائه می‌دهد.

هندزفری Redmi Buds 4 Lite از Google Fast Pair پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند این محصول را به راحتی با گوشی اندروید خود جفت کنند. این محصول دارای بلوتوث ۵.۳ برای اتصال سریع‌تر و پایدارتر است. شرکت ردمی ادعا می‌کند که هندزفری یادشده تا پنج ساعت زمان پخش در هر بار شارژ را ارائه می‌دهد، البته کیس شارژ نیز میزان شارژدهی را تا ۲۰ ساعت افزایش می‌دهد.

هندزفری Redmi Buds 4 Lite از فناوری حذف نویز هوش مصنوعی برای تماس‌ها پشتیبانی می‌کند و گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. کنترل‌های لمسی این محصول نیز برای پخش و متوقف کردن موسیقی و برقراری تماس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با قیمت تقریباً ۳۰ دلار وارد بازار جهانی می‎‌شود.

کد خبر 643290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.