هدفون بی‌سیم Edifier W820NB Plus عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم Edifier W820NB Plus با قیمت ۷۹.۹۹ دلار وارد بازار آمریکا شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Edifier به تازگی هدفون بی‌سیم Edifier W820NB Plus را وارد بازار آمریکا کرده است؛ این محصول ویژگی‌های قابل‌توجهی برای علاقه‌مندان به موسیقی، فیلم و بازی ارائه می‌دهد. هدفون یادشده که به یک درایور دینامیک ۴۰ میلی‌متری با دیافراگم کامپوزیت با پوشش تیتانیوم مجهز شده است صدای باکیفیتی را در کل محدوده فرکانس پخش می‌کند.

کدک LDAC هدفون بی‌سیم Edifier W820NB Plus صدای باکیفیت بالا را تضمین می‌کند. این محصول از بلوتوث ۵.۰ و اتصال USB سیمی بهره می‌برد. باتری به کار رفته در این هدفون زمانی که فناوری ANC خاموش است حداکثر ۴۹ ساعت پخش مداوم را ارائه می‌دهد. البته زمانی که فناوری ANC روشن باشد تا ۴۲ ساعت شارژدهی دارد. این عمر باتری طولانی باعث می‎‌شود برای سفرهای طولانی و استفاده در تمام روز ایده‌آل باشد.

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Edifier Coonect، هدفون یادشده را کنترل و تنظیم کنند. این محصول تاخیر کم ۰.۰۸ ثانیه و فناوری حذف نویز DNN را ارائه می‎‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند به طور موثری تماس تلفنی داشته باشند. وزن این محصول فقط ۳۲۰ گرم است، بنابراین برای استفاده طولانی‌مدت بسیار مناسب است. قیمت هدفون بی‌سیم Edifier W820NB Plus در حال حاضر ۷۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 662761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.