۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S با قیمت ۲۰۰ دلار در واقع مدل بازطراحی‌شده LinkBuds است. این محصول در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ وزن آن نیز فقط ۹.۶ گرم است. هدفون جدید سونی از قابلیت‌های جذابی مانند حذف نویز فعال و حالت صدای محیط شفاف بهره می‌برد.

هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S از کدک بلوتوث LDAC پشتیبانی می‌کند و مانند مدل استاندارد آن می‌توانید در طول روز از آن استفاده کنید و با بهره‌مند شدن از قابلیت‌های هوشمند آن، می‌توانید میان زندگی در محیط بیرون و زندگی دیجیتال ارتباط برقرار کنید. محصول ذکر شده قادر است بلافاصله پس از قرار گرفتن در گوش فرد، به صورت خودکار موسیقی پخش کند. همچنین ویژگی‌هایی مانند کنترل صدای تطبیقی را ارائه می‌دهد؛ بنابراین کاربران می‌توانند سطوح حذف نویز و صدای محیط را با توجه به موقعیت مکانی یا فعالیت خود، سفارش‌سازی کنند.

عمر باتری هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S در حالت فعال بودن قابلیت ANC حدود شش ساعت و با جعبه شارژ آن تقریباً ۲۰ ساعت است. این محصول گواهی IPX۴ را دریافت کرده است و در برابر نفوذ آب مقاوم است. شرکت سونی امکان شارژ بی‌سیم را از این هدفون حذف کرده است. هدفون بی‌سیم سونی LinkBuds S از ۲۰ مه در دسترس خواهد بود.

کد خبر 576489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.