دستگیری ۱۹ سارق سابقه‌دار در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۱۹ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه و گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند در سطح حوزه‌های استحفاظی خود، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۱۹ سارق سابقه‌دار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌هایی دقیق و ضربتی، آنها را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۱۰ دستگاه خودرو، دو دستگاه موتورسیکلت و پنج فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات‌ها، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 649311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.