دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۴۶ فقره سرقت در طرح نوروزی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروزی و دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۴۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در تعطیلات نوروزی، در پنج مرحله توسط پلیس‌های تخصصی این شهرستان و با همکاری مأموران یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ نفر سارق سابقه‌دار و کشف ۴۶ فقره انواع سرقت، کشف ۱۱ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: دستگیری ۱۰۹ خرده‌فروش، جمع‌آوری ۱۵۳ معتاد متجاهر و کشف ۱۲ کیلو انواع مواد مخدر نیز از سایر دستاوردهای اجرای این طرح بوده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی ناامن برای سارقان، طرح‌های ضربتی پلیس با هدف مبارزه مقتدرانه با سارقان به طور ویژه در سال جدید در دستور پلیس شهرستان است و شهروندان نیز می‌توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقش مؤثری در پایداری امنیت جامعه داشته باشند.

کد خبر 652367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.