ارزیابی و شناسایی معلمان نمونه در ۳۰۰۰ مدرسه اصفهان در حال اجرا است

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت مقام معلم از اسفندماه تا اردیبهشت سال ۱۴۰۲، گفت: کمیته‌های ارزیابی و شناسایی معلمان نمونه در بیش از سه هزار مدرسه استان در قالب این طرح در حال فعالیت هستند.

مهران اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ستاد بزرگداشت مقام معلم در سراسر استان از نیمه اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: اجرای طرح شناسایی معلمان نمونه تا ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هفت هزار نفر از آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در این طرح ثبت‌نام کردند، افزود: درحال‌حاضر کمیته‌های ارزیابی شناسایی معلمان نمونه در بیش از سه هزار مدرسه استان، در حال ارزیابی مدارک فرهنگیان هستند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: هرسال هم‌زمان با سال‌روز شهادت استاد مرتضی مطهری در دوازدهم اردیبهشت‌ماه، از معلمان سرآمد مدرسه، منطقه، استان و کشور تجلیل می‌شود و هدف از این اقدام، ارزش‌گذاری به مقام والای معلم و معرفی الگوهای برتر به سایر معلمان است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح منجربه شناسایی، معرفی، تقدیر و تجلیل از معلمان ساعی، توانمند و سرآمد در سطوح مختلف مدرسه، منطقه، استان و کشور خواهد شد و زمینه را برای توسعه فرهنگ قدردانی، احترام و اکرام بایسته معلمان در جامعه فراهم می‌سازد.

کد خبر 648600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.