مهلت ۱۰ روزه فرهنگیان برای ثبت اعتراض به رتبه‌بندی

فرهنگیان برای ثبت اعتراض درباره رتبه‌بندی خود حدود ۱۰ روز مهلت دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، میزکار مرکزی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۱۵ در مورد امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی توضیحاتی ارائه داد، در این اطلاعیه آمده است:

"با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبه‌بندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران محترم و تکریم معلمان امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخگویی، اطلاع رسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت گیرد.

براین اساس؛ هم‌زمان با بارگذاری کارنامه در سامانه My.medu.ir همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند. مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است، لذا پس از مشاهده کارنامه مهلت ده روزه جهت ثبت اعتراض شروع خواهد شد.

همچنین همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض یا تأیید کارنامه اقدام کرده‌اند تا پایان مهلت ۱۰ روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند.

گفتنی است؛ همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام کردند می‌توانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرایند اعتراض خود را انجام دهند. زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض از طریق اطلاعیه‌های رسمی اعلام خواهد شد.

همکاران گرامی اطمینان خاطر داشته باشند، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و تمام درخواست‌ها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود، همکاران گرامی با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تأیید کارنامه و ثبت اعتراض در سامانه رتبه بندی اقدام کنند. "

کد خبر 648100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.