مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 از سیستم دوربین مشابه گوشی Galaxy S23 Plus بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد از گوشی Galaxy Z Fold 5 در ماه آگوست سال جاری رونمایی کند. این محصول از سیستم دوربین مشابه گوشی Galaxy S23 Plus بهره می‌برد. دوربین سه‌گانه تعبیه شده در پنل پشتی گوشی Galaxy S23 Plus شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری OIS، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود.

به نظر می‌رسد که طراحی گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 بسیار مشابه نسل پیشین خود است. به طوری که دارای نمایشگر داخلی ۶.۲ اینچی است. این محصول به یک لولای جدید مجهز خواهد شد که به میزان قابل توجهی شکاف روی نمایشگر تاشو را کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود که هر دو نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی تاشو از محافظ Gorilla Glass Victus 2 Protection.ns بهره ببرند.

احتمالاً گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که در گوشی‌های سری Galaxy S23 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ممکن است گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 با حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

کد خبر 647995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.