تصاویری از کاور گوشی سامسونگ Galaxy A54 منتشر شد

به‌تازگی رندرهایی از کاور گوشی سامسونگ Galaxy A54 منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد به‌زودی گوشی گلکسی A54 را وارد بازار کند، اخیراً نیز تصاویری از کاور این گوشی به نام "Smart View Wallet Case" را منتشر کرده است. با وجود اینکه کاور یادشده هنوز وارد بازار نشده، اما بعضی از مشخصات ظاهری و طراحی گوشی سامسونگ Galaxy A54 را نشان می‌دهد.

کاور Smart View Wallet Case نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy A54 دارای بریدگی‌های دایره‌ای‌شکل مجزا برای دوربین‌ها است. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند بسیار شبیه گلکسی S23 خواهد بود. کاور یادشده دارای یک پوشش صفحه‌نمایش با یک بریدگی کوچک برای نشان دادن ساعت نمایشگر همیشه روشن و یک محفظه خاص در طرف دیگر برای نگه داشتن کارت بانکی است.

رندرهای منتشر شده از این وسیله جانبی نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A54 دارای یک پورت USB-C در لبه پایینی است که با میکروفون و بلندگو همراه شده است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در لبه سمت راست دستگاه قرار خواهند داشت. به نظر می‌رسد که کاور Smart View Wallet Case فقط در یک رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ممکن است پس از عرضه گوشی گلکسی A54 رنگ‌های دیگر این کاور در دسترس قرار بگیرد.

کد خبر 645521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.