گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE از چه دوربین اصلی بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE تجربه عکاسی بهبودیافته‌ای را نسبت به نسل قبلی خود، Galaxy S21 FE، ارائه می‌دهد به طوری که به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، دوربینی که در گوشی‌های Galaxy S22 و Galaxy S23 نیز به کار رفته است. در حالی که گوشی گلکسی S21 FE از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هنوز اطلاعاتی در مورد دیگر دوربین‌های به کار رفته در گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE در دسترس قرار نگرفته است. گزارش‌های دیگر منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول در سه ماه آخر سال میلادی عرضه خواهد شد. گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE از تراشه ۲۲۰۰ Exynos بهره می‌برد، البته ممکن است با تراشه Snapdragon نیز در بعضی از بازارها عرضه شود.

انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه باشد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. هنوز اندازه نمایشگر به کار رفته شده در آن مشخص نشده است.

کد خبر 658954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.