گوشی‌های سری Oppo Find X6 چه زمانی وارد بازار می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Oppo Find X6 در ماه جاری عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های متعددی نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Oppo Find X6 در ماه جاری وارد بازار خواهد شد، این شرکت تولید انبوه گوشی‌های Find X6 و Find X6 Pro را آغاز کرده است. تیزرهای منتشر شده اطلاعات قابل‌توجهی در مورد این محصولات ارائه نکرده است، البته به نظر می‌رسد که تیزرهای بیشتری در روزهای آینده منتشر خواهد شد و اطلاعات بیشتری درمورد آن‌ها در دسترس افراد قرار خواهد داد.

گزارش‌های پیشین نشان می‌دهد که گوشی Find X6 از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 و Dimensity9200 بهره می‌برد. اگرچه گزارش‌های جدید حاکی از این است که گوشی Find X6 فقط با تراشه D9200 عرضه خواهد شد. گوشی Find X6 Pro نیز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‎‌شود و یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد. هر سه دوربین دارای حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی هستند.

هر دو گوشی Find X6 Pro و Find X6 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX709 هستند و انرژی مورد نیاز آن‌ها از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. مدل پایه از فناوری شارژ ۸۰ واتی بهره می‌برد، در حالی که نسخه پرو شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی را ارائه می‎‌دهد.

کد خبر 646484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.