قیمت گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip در هند تایید شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip با قیمت ۱۰۳۸ دلار وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو ماه گذشته گوشی Oppo Find N2 Flip را در بازارهای جهانی از جمله هند رونمایی کرد. با وجود اینکه قیمت این محصول برای بازار اروپا تائید شده بود، اما قیمت آن برای بازار هند مشخص نشده بود. به‌تازگی تائید شده است که گوشی Oppo Find N2 Flip با قیمت ۱۰۳۸ دلار وارد بازار هند می‌شود.

گوشی Oppo Find N2 Flip در دو رنگ مشکی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی تاشو ۳.۲۶ اینچی با رزولوشن ۳۸۲ * ۷۲۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۶۰۰ نیت است. گوشی Oppo Find N2 Flip از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره می‌برد و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است.

گوشی Oppo Find N2 Flip دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین با ۱۱۲ درجه است. دوربین سلفی آن نیز از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. گوشی تاشو یادشده با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

کد خبر 647412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.