گوشی Oppo Find N2 Flip چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo Find N2 Flip پانزدهم فوریه وارد بازار جهانی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو قصد دارد گوشی هوشمند Find N2 Flip را وارد بازار جهانی کند، این محصول اولین گوشی هوشمند تاشو این برند در بازار جهانی خواهد بود. شرکت سازنده تائید کرده است که دستگاه یادشده پانزدهم فوریه به صورت جهانی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که تعداد محدودی از این گوشی تاشو نیز همزمان وارد بازار هند خواهد شد.

نسخه جهانی گوشی اوپو Find N2 Flip مشابه نسخه چینی آن است، این بدان معنا است که این محصول با نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. نمایشگر بیرونی آن نیز ۳.۲۶ اینچ و از نوع AMOLED است. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز گوشی اوپو Find N2 Flip با استفاده از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی نیز بهره ببرد. این محصول با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گوشی اوپو Find N2 Flip به تراشه مدیاتک +Dimensity 9000 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در حالت تاشده به عنوان دوربین سلفی عمل می‌کنند. علاوه بر این، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر داخلی تعبیه شده است.

کد خبر 640659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.