هواشناسی امروز ایران + پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _پنجشنبه هجدهم اسفندماه_ در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر، ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نیمه شمالی فارس و بوشهر، ابرناکی، رگبار پراکنده، وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا به‌تدریج وضعیت ابرناکی و بارش در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد و بارش در مرکز شمال شرق و سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت. روز شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی در شرق و شمال کشور ادامه می‌یابد و در بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور نیز به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود، تصریح کرد: اواخر وقت روز دوشنبه در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد و در دو روز آینده خلیج فارس مواج است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، نیمه‌ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشینه ۱۹ و کمینه ۶ است و در روز _‌جمعه نوزدهم اسفندماه_ نیمه‌ابری در بعضی ساعات ابری با وزش باد شدید و رگبار باران با بیشینه ۱۷ و کمینه ۸ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 646475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.