گوشی Motorola Edge 40 Pro به‌زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی Motorola Edge 40 Pro به‌زودی وارد بازار جهانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Motorola Edge 40 Pro به‌زودی وارد بازار جهانی می‌‎شود. ممکن است این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Moto X40 باشد که در دسامبر ۲۰۲۲ در چین عرضه شد. تصاویر منتشر شده از گوشی Motorola Edge 40 Pro نشان می‌دهد که این محصول بسیار شبیه Moto X40 است که در چین عرضه شده است. گوشی جدید موتورولا در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این محصول در برابر آب مقاوم است.

انتظار می‌رود که گوشی Motorola Edge 40 Pro دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز باشد. این محصول با استفاده از رابط کاربری MyUX UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‏شود. گوشی Motorola Edge 40 Pro از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی Motorola Edge 40 Pro با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این محصول دارای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی می‎‌شود. گوشی Motorola Edge 40 Pro با قیمت ۸۴۹ یورو وارد بازار اروپا می‎‌شود.

کد خبر 645845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.